Descarcati Flash Player pentru a vizualiza continutul .
Image 1 Title
Image 2 Title
Image 3 Title
Image 4 Title
Image 5 Title

AcasaServiciiAvantajeCarieraPortofoliuCautareContactCodul Fiscal 2014
Acasa arrow Legislatie arrow HG nr. 453/2013 - modificarea si completarea anexei la HG nr. 274/2013
Servicii
Preturi
Noutati Legislative
Legislatie
Stiri
Info Utile
Programe - Declaratii
Etape infiintari societati
Link-uri utile
Coduri CAEN Rev.2
Codul Fiscal 2014
Codul Fiscal 2013
Codul Fiscal 2012
Codul Fiscal 2011
Cod Procedura Fiscala
Legea 31/1990
Legea 31/1991
Legea 64/1995
Legea 441/2006

HG nr. 453/2013 - modificarea si completarea anexei la HG nr. 274/2013
Hotararea Guvernului nr. 453/2013 pentru modificarea si completarea anexei la Hotararea Guvernului nr. 274/2013 pentru acordarea ajutoarelor de minimis pentru investitiile realizate de intreprinderile mici si mijlocii a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 424, din 12 iulie 2013.


In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata,

Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

Articol unic.— Anexa la Hotararea Guvernului nr. 274/2013 privind acordarea ajutoarelor de minimis pentru investitiile realizate de intreprinderile mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 305 din 28 mai 2013, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
1. La articolul 1, litera h) se modifica si va avea urmatorul cuprins: „h) constructie — cladire cu urmatoarele destinatii: industriala, invatamant, stiinta, cultura si arta, ocrotirea sanatatii, asistenta sociala, cultura fizica si agrement, precum si prestarea altor servicii, in care se desfasoara activitatea pentru care se solicita finantarea;”.
2. La articolul 2 alineatul (1), literele a) si b) se modifica si vor avea urmatorul cuprins: „a) realizarea de constructii noi cu urmatoarele destinatii: industriala, invatamant, stiinta, cultura si arta, ocrotirea sanatatii, asistenta sociala, cultura fizica si agrement, precum si prestarea altor servicii, in vederea desfasurarii activitatii pentru care s-a solicitat finantare;
b) achizitia de constructii cu urmatoarele destinatii: industriala, invatamant, stiinta, cultura si arta, ocrotirea sanatatii, asistenta sociala, cultura fizica si agrement, precum si prestarea altor servicii, in vederea desfasurarii activitatii pentru care s-a solicitat finantare;”.
3. La articolul 2, dupa alineatul (7) se introduce un nou alineat, alineatul (71), cu urmatorul cuprins: „(71) in cazul achizitionarii de constructii prevazute la alin. (1) lit. b), se iau in considerare doar cladirile in care se desfasoara activitati industriale, de invatamant, stiinta, cultura si arta, ocrotirea sanatatii, asistenta sociala, cultura fizica si agrement, precum si alte activitati de prestari servicii.”
4. La articolul 3 alineatul (2), literele l) si m) se modifica si vor avea urmatorul cuprins: „l) in cazul realizarii constructiilor prevazute la art. 2 alin. (1) lit. a), dovada detinerii unui drept real principal sau a unui drept de creanta asupra terenului pe care urmeaza a se realiza investitia ori alt document incheiat la notariat in forma autentica, care sa certifice dreptul de folosinta (contract de locatiune, asociatiune in participatie si orice alt contract care transmite, in conditiile legii, dreptul de folosinta), valabil pe o perioada de minimum 3 ani de la finalizarea investitiei, dovada faptului ca terenul este liber de sarcini si certificatul de urbanism, in copie;
m) in cazul achizitionarii activelor prevazute la art. 2 alin. (1) lit. c)—f), dovada detinerii unui drept real principal sau a unui drept de creanta asupra cladirii in care urmeaza a se realiza investitia ori alt document incheiat la notariat in forma autentica, care sa certifice dreptul de folosinta (contract de locatiune, asociatiune in participatie si orice alt contract care transmite, in conditiile legii, dreptul de folosinta), valabil pe o perioada de minimum 3 ani de la finalizarea acesteia, prin prezentarea unui document legal, in copie;”.
5. La articolul 3 alineatul (4), litera h) se abroga.
6. La articolul 4, alineatul (7) se modifica si va avea urmatorul cuprins: „(7) Unitatea de implementare finalizeaza procesul de evaluare a cererii de acord pentru finantare in termen de maximum 30 de zile lucratoare de la data la care aceasta este completa conform prevederilor alin. (9), in limita bugetului anual alocat schemei.”
7. La articolul 4, alineatul (9) se modifica si va avea urmatorul cuprins: „(9) Cererea de acord pentru finantare este completa atunci cand sunt indeplinite urmatoarele conditii:
a) contine toate informatiile si documentele prevazute in prezenta procedura;
b) contine toate informatiile si documentele solicitate de Unitatea de implementare ca urmare a unei solicitari de completare a cererii de acord pentru finantare;
c) nu prezinta neconcordante in informatiile furnizate.”
8. La articolul 5, alineatul (13) se modifica si va avea urmatorul cuprins: „(13) Virarea efectiva a ajutorului de minimis se face de catre Ministerul Finantelor Publice in contul 50.70 «Disponibil din subventii si transferuri» deschis la unitatea Trezoreriei Statului in a carei raza isi are domiciliul fiscal intreprinderea beneficiara de ajutor de minimis, in termen de maximum 30 de zile lucratoare de la data la care cererea de plata a ajutorului de minimis este completa in sensul prevederilor prezentei proceduri.”
9. La Formularul nr. 1 la procedura „Cerere de acord pentru finantare in baza Hotararii Guvernului nr. 274/2013 privind acordarea ajutoarelor de minimis pentru investitiile realizate de intreprinderile mici si mijlocii”, sectiunea B25 se modifica si va avea urmatorul cuprins:

„SECTIUNEA B25
Prezentarea cheltuielilor eligibile pentru care se solicita ajutor de minimis, cu defalcare anuala

Tipul de cheltuiala pentru care se solicita finantare

Valorea cheltuielilor eligibile6

- lei -

Valoarea ajutorului de minimis solicitat

- lei -

An I An II Total An I An II Total
a) Cheltuieli cu realizarea de constructii noi    
b) Cheltuieli cu achizitia de constructii    
c) Cheltuieli cu echipamente tehnologice - masini, utilaje si instalatii de lucru    
d) Cheltuieli cu aparate si instalatii de masurare, control si reglare    
e) Cheltuieli cu mijloace de transport neinmatriculabile, pentru sustinerea activitatii întreprinderii    
f) Cheltuieli cu echipamente IT    
T O T A L:    

Numele: ............................................................................................
Functia: .............................................................................................
Semnatura autorizata si stampila solicitantului7: ....................
Data semnarii: ................................................................................

5Cheltuielile eligibile din sectiunea B2 se coreleaza cu cheltuielile eligibile din planul de investitii.
6Valoarea cheltuielilor eligibile este fara TVA.
7Toate documentele depuse pentru aceasta schema vor fi semnate de persoana autorizata sa reprezinte legal întreprinderea.”

10. La Formularul nr. 7 la procedura „Cerere de anulare totala sau partiala a ajutorului de minimis pentru care exista Acord pentru finantare emis in baza Hotararii Guvernului nr. 274/2013 privind acordarea ajutoarelor de minimis pentru investitiile realizate de intreprinderile mici si mijlocii”, sectiunea B se modifica si va avea urmatorul cuprins:

„SECTIUNEA B
Cheltuieli pentru care se solicita anularea ajutorului de minimis

Tipul de cheltuiala pentru care se solicita anularea totala/partiala a finantarii Denumirea
activului
Valoarea ajutorului de minimis
solicitat spre anulare
— lei —
An I An II
a) Cheltuieli cu realizarea de constructii noi      
b) Cheltuieli cu achizitia de constructii      
c) Cheltuieli cu echipamente tehnologice — masini, utilaje si instalatii de lucru      
d) Cheltuieli cu aparate si instalatii de masurare, control si reglare      
e) Cheltuieli cu mijloace de transport neinmatriculabile, pentru sustinerea activitatii intreprinderii      
f) Cheltuieli cu echipamente IT      
TOTAL PE ANI:    
TOTAL GENERAL:  

Prim-Ministru
Victor-Viorel Ponta

Contrasemneaza:
Viceprim-ministru, ministrul finantelor publice,
Daniel Chitoiu
Ministrul delegat pentru buget,
Liviu Voinea
Ministrul afacerilor externe,
Titus Corlatean
Ministrul delegat pentru intreprinderi mici si mijlocii,
mediul de afaceri si turism,
Maria Grapini

Bucuresti, 10 iulie 2013.
Nr. 453.


 
© 2024 Contabilitate Bucuresti - Contabilitate - Consultanta Contabilitate - Servicii de calitate pentru afacerea Ta !