Descarcati Flash Player pentru a vizualiza continutul .
Image 1 Title
Image 2 Title
Image 3 Title
Image 4 Title
Image 5 Title

AcasaServiciiAvantajeCarieraPortofoliuCautareContactCodul Fiscal 2014
Acasa arrow Legislatie arrow Ordinul MMFPS nr. 455/2010
Servicii
Preturi
Noutati Legislative
Legislatie
Stiri
Info Utile
Programe - Declaratii
Etape infiintari societati
Link-uri utile
Coduri CAEN Rev.2
Codul Fiscal 2014
Codul Fiscal 2013
Codul Fiscal 2012
Codul Fiscal 2011
Cod Procedura Fiscala
Legea 31/1990
Legea 31/1991
Legea 64/1995
Legea 441/2006

Ordinul MMFPS nr. 455/2010
Ordinul MMFPS nr. 455/2010 - constituirea comisiilor de
abilitare a serviciilor externe de prevenire si protectie
  in domeniul securitatii si sanatatii in munca din cadrul ITM
 
Ordinul Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale nr. 455/2010 pentru constituirea comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire si protectie si de avizare a documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca din cadrul inspectoratelor teritoriale de munca a fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, Nr. 411, din 21 iunie 2010.
 
Avand in vedere:
— art. 51 alin. (2) din Legea securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006;
— art. 36 alin. (3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 1.425/2006;
— art. 3 alin. (1) lit. C.e) din Regulamentul de organizare si functionare a Inspectiei Muncii, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1.377/2009, cu modificarile ulterioare, in baza art. 12 din Hotararea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, cu modificarile si completarile ulterioare, ministrul muncii, familiei si protectiei sociale emite urmatorul ordin:
Art. 1. — Prezentul ordin stabileste modul de constituire a comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire si protectie si de avizare a documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca din cadrul inspectoratelor teritoriale de munca, denumite in continuare comisii de abilitare si avizare teritoriale.
Art. 2. — Comisiile de abilitare si avizare teritoriale au urmatoarea componenta:
— reprezentantul conducerii din cadrul inspectoratului teritorial de munca — presedinte;
— reprezentantul nominalizat al comisiei de autorizare judeteana sau a municipiului Bucuresti, infiintata de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor;
— reprezentantul teritorial al asiguratorului pentru accidente de munca si boli profesionale.
Art. 3. — (1) In prima sedinta, comisiile de abilitare si avizare teritoriale au obligatia de a elabora si de a aproba regulamentul de functionare propriu, elaborat pe baza regulamentului-cadru prevazut in anexa nr. 1.
(2) Comisiile de abilitare si avizare teritoriale intocmesc, la fiecare intrunire, un raport al sedintei, in conformitate cu modelul prevazut in anexa nr. 2, si il transmit la Inspectia Muncii in format electronic, in termen de 5 zile de la data intrunirii.
Art. 4. — (1) Secretariatul comisiei de abilitare si avizare teritoriale este asigurat de personal din cadrul inspectoratului teritorial de munca.
(2) Secretariatul comisiei de abilitare si avizare teritoriale este numit prin decizie de reprezentatul conducerii inspectoratului teritorial de munca.
Art. 5. — Secretariatul comisiei de abilitare si avizare teritoriale are urmatoarele limite de competenta:
1. tine evidenta solicitantilor care depun dosare de abilitare si/sau avizare;
2. analizeaza daca dosarele sunt complete, conform prevederilor art. 37, respectiv art. 187 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 1.425/2006;
3. restituie prin posta, cu confirmare de primire, dosarele incomplete si/sau respinse de comisie, insotite de motivatia restituirii, conform legii;
4. propune membrilor comisiei data intrunirii pentru analiza solicitarilor;
5. afiseaza la sediul inspectoratului teritorial de munca, cu cel putin o luna de zile inainte, data intrunirii comisiei;
6. emite certificatele de abilitare si/sau avizele, conform deciziilor luate de comisie, potrivit prevederilor prezentului ordin;
7. transmite, in termenele si conditiile prevazute la art. 39, respectiv la art. 188 din normele metodologice aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 1.425/2006, certificatele de abilitare si/sau avizele emise de comisie;
8. participa la intrunirile comisiei si intocmeste procesulverbal de sedinta;
9. raspunde pentru corectitudinea intocmirii documentelor si pentru gestionarea acestora.
Art. 6. — Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezentul ordin.
Art. 7. — La data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga Ordinul ministrului muncii, solidaritatii sociale si familiei nr. 754/2006 pentru constituirea comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire si protectie si de avizare a documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 887 din 31 octombrie 2006, cu modificarile ulterioare.
Art. 8. — Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.


Ministrul muncii, familiei si protectiei sociale,
Mihai Constantin Seitan
Bucuresti, 14 iunie 2010.
Nr. 455.
 
© 2024 Contabilitate Bucuresti - Contabilitate - Consultanta Contabilitate - Servicii de calitate pentru afacerea Ta !